wtorek, 6 listopada 2012

[97] Student pracuje z kodeksami ;)

Ponieważ okładki kodeksów są jeszcze gorsze niż zawartość, postanowiłam je trochę ozdobić. Nigdy wcześniej książek nie okładałam, więc zgłaszam na wyzwanie u Asi. Mam nadzieję, że się liczy :)





***
Dziękuję Cath za wyróżnienie:
Moje odpowiedzi na pytania:
1. Kot czy pies? - dużo kotów i dużo psów, byle nie yorków i jamników ;)
2. Wypoczywasz w górach czy nad morzem? - w górach
3. Wolisz pisać piórem czy długopisem? - długopisem
4. Ulubiony serial? -Kości, Chirurdzy
5. Jaki kolor ścian najbardziej lubisz? -wszystkie ciemne i ciepłe
6. Długi sen czy długa kąpiel? -dłuuugi sen
7. Jakie są Twoje ulubione kwiaty? - chyba nie mam:)
8. Jaki jest Twój ulubiony zapach? - cynamon, kardamon, imbir i inne orientalne przyprawy
9. Smak z dzieciństwa? -hmm... czekolada i owoce
10. Który Bond jest według Ciebie najlepszy: S. Connery, R. Moore, P. Brosnan, D. Craig, inny? - Moore i Brosnan
11. Łyżwy w zimie czy rolki latem? - dla mojego bezpeczeństwa ani jedno, ani drugie:)

Przepraszam, ale nie przekazuję dalej. Nie potrafie wybrać 11 najlepszych blogów i zdecydowanie nie umiem wymyślać takich pytań.
Dziękuję raz jeszcze za wyróżnienie:)

1 komentarz:

  1. Ależ oczywiście, że się nadaje :) Fajny sposób na oswojeniu kodeksów. Chociaż najbardziej mnie rozbawiły kwiatki na konstytucji, myślę, że na Twojej twarzy też wywołują uśmiech, kiedy na nie patrzysz :)
    Pozdrawiam i dziękuję!

    OdpowiedzUsuń