poniedziałek, 2 września 2013

[214] Life Lift Summer Crafts

Będzie długi post, bo aż 4 prace do pokazania. Wszystkie wykonane podczas Life Lift Summer Crafts. Dziękuję Organizatorom i prowadzącym za świetną zabawę i ciekawe wyzwania:) I żeby nie przedłużać, oto zdjęcia.

Journal wg mapki Czekoczyny. Próbowałam kilka razy takiego stylu i nigdy mi nie wychodziło, a z tego jestem naprawdę zadowolona. Magia wspólnego scrapowania chyba :)





ATC wg mapki Tusi (no dobrze, powinnam raczej napisać ATC z części prowadzonej przez Tusię) ;) A używaliśmy m.in. farb od 13 arts, których od soboty jestem wielką fanką.

Kartka wg mapki Enczy. Nadal nie rozumiem kolekcji wakacyjno-morskich i ich nie lubię... Za to nie wykluczam, że popełnię jeszcze jakąś kartkę w przyszłości:)




I na koniec tag wg mapki Novinki. 




A w ogóle to w sobotę po raz pierwszy używałam kwiatów ;)
Raz jeszcze dziękuję za cudowny dzień :)

2 komentarze: