poniedziałek, 14 października 2013

[233] Media i ptaki

Czyli tag wielowyzwaniowy. Leci na wyzwanie z motywem w Modrak Cafe, wyzwanie w Diabelskim Młynie: pozytywne uczucia i ptaki oraz mediowe wyzwanie w Craft4you. Ze sklepu pochodzi stempel z ptakami, który jest jednocześnie moją pierwszą próbą kolorowania czegokolwiek. Powtórki w najbliższym czasie nie planuję, ale musiałam się pobawić nowym zakupem, czyli kredkami akwarelowymi. A poza tym użyłam także gesso, mikrokulek i farb 13 arts: matte turquoise i matte lavender, więc zgłaszam również do 13 fans club.








Z pamiętnika studentki: branie 7 przedmiotów i 3 wykładów specjalizacyjnych na jednym roku zdecydowanie nie jest dobrym pomysłem. Najbliższy czas wolny przewidywany w okolicach czerwca.
Jedynym pocieszeniem jest podręcznik do ubezpieczeń społecznych, który twierdzi, że "człowiek niezależnie od tego, czy jest dziełem stwórcy, czy wytworem procesu ewolucji, jest istotą w pewnym sensie niedoskonałą" 

3 komentarze: